Kreate Group Oyj               Pörssitiedote           27.10.2021 klo 8:45 EEST

Kreate Groupin taloudellinen tiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2022

Kreate Group Oyj julkaisee vuoden 2022 taloudelliset tiedotteet seuraavasti:

26.1.2022 Tilinpäätöstiedote 31.12.2021 päättyvältä tilikaudelta

27.4.2022 Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 2022

27.7.2022 Puolivuosikataus, tammi-kesäkuu 2022

26.10.2022 Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 2022

Kreate Group noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen osavuosikatsausten, puolivuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen julkaisua. Hiljaisen jakson aikana yhtiön edustajat eivät kommentoi yhtiön taloudellista tilannetta tai yleisiin näkymiin liittyviä kysymyksiä, eivätkä tapaa sijoittajia tai analyytikoita.

Kreate Groupin taloudellinen katsaus 2021 on saatavana suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla https://kreate.fi/ viikolla 9, 2022.

Kreate Group Oyj:n Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 29.3.2022. Kreate Groupin hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

Kreate Group on Suomen johtavia infrarakentajia. Yhtiö tarjoaa ratkaisuja siltoihin, teihin ja ratoihin, ympäristö- ja pohjarakentamiseen, kiertotalouteen sekä geoteknisiin tarpeisiin. Vaativien kohteiden erikoisosaaja panostaa kokonaisvaltaiseen laatuun ja kustannustehokkuuteen. Konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 235 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää yli 400 henkilöä. Kreate Group on listattu Nasdaq Helsinkiin.